vineri, 18 martie 2016

Doar o poza...doua


De data asta nu am pregatit nimic spectaculos, experimentez doar cu aparatul foto, incercand sa il folosesc setat in totalitate pe manual. Mi-a dat ceva batai de cap la inceput, pana m-am lamurit cum sta treaba cu ISO, Shutter Speed si Focal Depth si ce legatura au una cu alta, iar dupa multe...muuulte tutoriale pe youtube si experimente proprii pot sa zic ca ma descurc cat de cat cu setarile manuale ale aparatului foto.  Azi m-am hotarat sa incerc sa setez white balance-ul si nu mi-a parut rau, in sfarsit stiu cum pot sa scap de lumina galbuie si mult prea calda din poze...yupi!

Singurul lucru ce il folosesc deocamdata pe auto este focusarea, va trebui sa incerc sa focusez si manual, desi deocamdata mi se pare cam dificil. Toate la timpul lor ;)

Pofta Mare !


Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu