joi, 8 decembrie 2011

Guacamole dip sauce



De ceva vreme mi-e pofta de tortilla si evident de un "dip sauce" specific mexican, prin urmare am data fuga pana la magazin si am cumparat avocado proaspat, lime-uri si cateva rosii.
Am vazut ca unele retete de guacamole nu contin rosii dar eu am hotarat totusi sa le folosesc si nu am gresit deloc, sosul a iesit perfect :))


Ingrediente:

2 avocado
1 rosie
zeama de lime
patrunjel
fulgi de ardei iute
ceapa rosie
usturoi
sare, piper

Fructul de avocado se curata, se taie in doua, se pune intr-un bol si se piseaza cu furculita pana devine o pasta fina. Se adauga apoi restul ingredientelor: ceapa rosie taiata marunt, patrunjelul maruntit, usturoiul macinat, zeama de la o jumatate de lime, fulgii de ardei iute, sare si piper dupa gust.

Sosul Guacamole se serveste cu tortilla chips, saratele sau chiar uns pe o felie de paine prajita.

Pofta mare ;-)




Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu