marți, 22 martie 2016

Poze delicioase


In continuare experimentez cu Food Photography, de data aceasta am incercat diferite fundaluri, unul inchis si unul deschis, sincer nu stiu care imi place mai mult, parca imi este mai usor sa fotografiez pe fundal deschis, folosind aceasta varianta cel mai des in poze, iar fundalul inchis mi se pare mai dramatic si mai dificil de realizat, cel putin deocamdata. 

Pentru prima poza, cel pe fundal inchis am folosit setarile aparatului dupa cum urmeaza: Aperture Priority (adica expunerea a fos selectata automat de catre aparat eu regland doar Apertura) Exposure setat de aparat: 1/13s; f/2.8; ISO 100.

Pentru poza de mai jos am folosit setarile manuale in totalitate care sunt dupa cum urmeaza: 
Exposure 1/13s; f/3.2; ISO 200.


Close up :) 
Setari manuale: Exposure 1/5s; f/3.2; ISO 200.


Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu