marți, 31 ianuarie 2012

Lapte din susan cu sirop de agave



In ultima vreme m-am perindat pe niste site-uri cu retete RAW vegane, ceva cu totul nou pentru mine, si mi-am dat seama ca ar fii momentul sa prepar si eu niste mancaruri mai sanatoase folosind doar hrana vie plina de vitamine si minerale. Asa am si facut in ultimele doua saptamani incluzand cel putin o masa RAW in meniul zilei.
Prima retea de acest fel pe care m-am hotarat sa o postez este una foarte simpla, chiar foarte foarte simpla, dar in acelasi timp extrem de bogata in calciu, o alternativa la laptele de vaca pe care il cunoastem cu totii, continand doar cateva ingrediente esentiale cum ar fii susan integral, sirop de agave si apa. Reteta originala am gasit-o pe site-ul Ligiei Pop, o pagina dedicata in exclusivitate alimentatiei RAW vegane. (http://ligiapop.com/)
Eu am schimbat putin reteta si cantitatile, neavand acasa curmale am folosit sirop de agave (siropul de agave este un indulcitor natural extras din planta de agave originara din America de Sud ... siropul se gaseste si la noi in magazinele naturiste) si am renuntat la pudra de vanilie in favoarea celei de scortisoara :)
Sa incepem deci cu ingredientele:

60 gr susan integral
4 linguri sirop de agave (se poate inlocui cu miere sau curmale)
1 L apa
scortisoara

Semintele de susan se lasa la inmuiat in apa cel putin o ora. Daca folosit curmale in loc de sirop sau miere atunci vom proceda la fel, le vom lasa la inmuiat si vom inlatura semintele.
Se pun toate ingredientele in blender si se amesteca pana ce se omogenizeaza, laptele obtinut se strecoara apoi in pahare.

Asta e tot ... simplu, rapid si sanatos ;-)




This heart is for my husband ;-) Love you !!!

Un comentariu: