joi, 12 aprilie 2012

Supa crema de morcovi si ghimbir



Acum o saptamana am gustat o supa crema de morcovi cu ghimbir si mi-a placut, mi-a placut atat de mult incat nu am putut sa imi scot din cap gustul acela cremos si dulce..mmm...si iuteala ghimbirului, o combinatie perfecta :) Am navigat putin pe net si spre surprinderea mea am aflat ca aceasta este o supa destul de populara si indragita de multa lume, asa ca nu a ramas nimic altceva de facut decat sa trec la treaba si sa prepar o supa asemanatoare, gustoasa si aromata :)

Daca va ganditi si voi sa o incercati aveti nevoie de urmatoarele ingrediente:

4-5 morcovi (nu prea mari) taiati rondele
2 cartofi taiati in cubulete
o bucata mica de ghimbir tocat marunt
aprox 750 ml supa de legume (sau apa fiarta)
o ceapa
ulei
sare & piper
turmeric (optional)

Calim in putin ulei ceapa taiata marunt si ghimbirul. Adaugam apoi morcovii, cartofii, un varf de lingurita de turmeric si supa de legume. Lasam sa fiarba cel putin 20 de minute, pana ce s-au fiert morcovii si cartofii si putem sa facem supa crema cu ajutorul unui blender. Asezonam cu sare si piper.
Eu am ornat supa cu putin morcov taiat julienne si patrunjel dar se poate servi si cu o lingura de smantana proaspata si cremoasa.

Va doresc pofta buna ;-)






Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu