joi, 17 mai 2012

Famous Hot Doug's





Am crezut ca voi rezista tentatiei si nu am sa postez pana ce ajung acasa, m-am inselat evident :))
Am trecut pe la Hot Doug's, un  local micut si primitor din Chicago, ajuns deja celebru pentru specialitatile lor, iar daca lui Anthony Bourdain i-au suras papilele gustative cand a savurat bunatatile de aici atunci trebe musai sa incercati :)

Ai de unde alege, este pe gustul fiecaruia, poti sa comanzi de la un simplu Hot Dog cu castravete murat, rosii si mustar pana la unul sofisticat cu Foie Gras si trufe. Delicios!!!

Mai jos sunt sortimentele pe care le-am comandat si dupa care salivez in momentul acesta ;)

Enjoy !



Blue Cheese Pork Sausage with Sir William Pear Cream and Roasted Almonds.


Spinach and Feta- Stuffed Pork Loukaniko with Artichoke Raita, Kalamata Olives and Haloumi Cheese.


The Elvis
Polish Sausage:  Smoked and savory-just like the King.












Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu