luni, 18 iunie 2012

Above the clouds


Am mai gasit in arhiva mea foto cateva poze facute intr-o calatorie scurta la Viena si m-am gandit sa le impart si cu voi. Nu stiu altii cum sunt dar mie imi place sa incerc felurile de mancare servite la bord, fie ele economy sau business class, de la un simplu muffin cu cafea la meniuri sofisticate, eu le incerc pe toate :) cred ca cel mai mult imi plac painicile lor calde si aromate de diferite sortimente, integrale cu mac, susan etc...le ador pur si simplu! 

Meniul pe acest zbor a fost unul simplu si gustos. Paste cu vinete si sos de rosii, sunca cu parmezan  servit cu salata si dressing vinaigrette, cheesecake si o ceasca aromata de cafea. Ohh da si sa nu uit de painicile calde cu mac pe care le-am savurat cu putin unt cremos. Totul a fost delicios iar privelistea ...de neuitat :)










Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu