marți, 12 aprilie 2016

Fotografie culinara


Of ce ma enerveaza cand nu imi ies unele lucruri, mai ales cand sunt simple! Nu reusesc nicidecum sa imi pun semnatura pe poza de mai jos si nu este prima oara cand mi se intampla, in plus, pozele pe care le prelucrez pe calculator arata mult prea colorate si nerealiste pe alt device, cum ar fi pe tableta sau pe smartphone. In fine, invat pas cu pas. Am trecut de la a folosi in totalitate pe manual setarile aparatului foto, mi se pare mai usor sa il am setat pe aperture priority, asa nu mai trebuie sa imi bat capul cu expunerea. 

Azi am facut cartofi la cuptor, mi se pare mult mai simplu sa ii pregatesc la cuptor decat prajiti in ulei pe aragaz. Tai cartofii exact ca si pt cartofi pai la tigaie, ii amestec cu ulei si ii condimentez. Ii introduc apoi la cuptor, la 200 de grade si ii las pana se rumenesc frumos.  Ca si condimente folosesc oregano, busuioc, rozmarin si boia. 

Click Click Pofta Mare !


Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu