duminică, 9 octombrie 2011

Breakfast Skillet ;-)

Buna dimineata !!!

Am facut pentru prima oara aceasta reteta la micul dejun si a iesit extraordinar de bun...mmmm... !!! "Skillet" inseamna tigaie, asa se si prepara acest fel de mancare, se pun toate ingredientele intr-o tigaie si se rumenesc bine de tot pana devin aurii.

Ingrediente:

3 cartofi
2 ardei
kaizer
cas
3oua
sare & piper & cumin

Astea sunt ingredientele pe care le-am folosit eu, am luat ce am avut prin frigider, dar ele pot varia in functie de gustul fiecaruia. Se mai poate adauga ceapa, rosii taiate cubulete, carne de pui, fulgi de ardei iute, branza cheddar etc.


Am taiat cartofii, ardeiul si kaizerul cubulete. Cartofii i-am pus in cuptorul cu microunde petnru 4 minute inainte de a-i praji.

Intr-o tigaie destul de incapatoare am adaugat putin ulei de floarea soarelui si ingredientele maruntite. Se rumenesc bine de tot pana devin aurii iar apoi se adauga casul . Se amesteca incontinuu inca un minut iar apoi se iau de pe foc.

Eu am facut ouale ochiuri, dar se pot servi in feluri diferite.

Cam atat ... reteta e foarte simpla si se face destul de repede, ideala pentru un mic dejun de duminica ;-)







Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu