vineri, 28 octombrie 2011

Bruschete cu rosii, parmezan si busuioc

Daca doriti o gustare rapida si delicioasa cu specific italian, trebuie sa incercati neaparat bruschetele cu rosii si parmezan. E o reteta foarte simpla, puteti sa folositi mai multe feluri de topping ca de exemplu ton sau zucchini, vinete prajite pe grill, mozzarela etc. Eu am ales varianta cea mai simpla si rapida ;-)
Ingrediente:

1 bagheta ( eu am folosit paine neagra...nu am avut la indemana bagheta :)
1 rosie
parmezan
busuioc proaspat
fulgi uscate de oregano
ulei de masline extravirgin
sare
usturoi

Se poate servi cu o felie de prosciutto si masline verzi.

Feliile de bagheta se pun la prajit fie in toaster fie in cuptor dupa care se dau cu usturoi.
Se taie rosia cubulete si se amesteca cu uleiul de masline, busuiocul maruntit, sarea si oregano.
Punem cate o lingura din compozitie pe feliile de bagheta, dupa care le presaram cu parmezan ras.

Si cam atat....mai rapid de atat nu se poate....

Buon Appetito ;-)







Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu