luni, 31 octombrie 2011

Supa de linte verde

M-am hotarat acum seara in ultimul moment sa fac o supa cu ce am avut pe acasa. Pozele nu sunt de cea mai buna calitate pentru ca am ratat lumina zilei....asta este, tot ce conteaza este ca supa a iesit delicioasa :-)
Dupa cum am spus am pregatit-o cu ce am mai gasit prin frigider, nu aveti nevoie de multe ingrediente ca sa pregatiti o supa gustoasa si aromata.... doar putina imaginatie ;-)
Ingrediente:

200 gr linte verde
1/2 ceapa
1 cartof
3 morcovi
1 ardei
radacina de patrunjel / patrunjel proaspat
leustean
pasta de tomate
sare, piper,chimion (dupa gust)

Se taie cartoful cubulete, morcovii si radacina de patrunjel rondele. In putin ulei de floarea soarelui se caleste ceapa taiata marunt pana devine sticloasa apoi se adauga o lingurita de pasta de tomate. Amestecam bine cel putin un minut dupa carea adaugam cartoful, morcovii, lintea verde, ardeiul intreg si aproximativ un litru si jumatate de apa fiarta. Se presara cu leusteanul / patrunjelul taiat marunt si se condimenteaza cu sare, piper si chimion.


Asta este tot...

Pofta buna !!!






Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu