vineri, 10 februarie 2012

Apple crumble



Imi plac deserturile cu mere zemoase si dulci dar in acelasi timp imi plac si cele crocante, caramelizate, asa ca am ales sa prepar un desert care sa le aiba pe amandoua: Apple crumble acoperit cu budinca de vanilie si aromat cu un praf de scortisoara.
Ingrediente:

1 pahar de faina
1/2 pahar de zahar
1/2 pahar de unt
5 linguri fulgi de ovaz
6 mere
scortisoara

Se curata merele, se taie in bucati si se calesc la foc mic cu putina apa (2 linguri ) si cu un praf de scortisoara. Intr-un bol se amesteca untul, zaharul si faina iar apoi se adauga fulgii de ovaz. Untul nu se topeste ci se taie cubulete micute si se amesteca cu mana pana ce prinde o textura fina. Asezam intr-un vas Yena merele caramelizate peste care vom turna compozitia de faina, zahar si unt.
Introducem vasul in cuptorul preincalzit si il lasam la copt pentru cel putin 30 de minute, la foc mediu.

Eu am servit acest desert cu budinca de vanilie, dar se poate si fara...dupa gustul fiecaruia.

Va doresc pofta buna ;-)


Se amesteca untul, faina si zaharul.



Se calesc merele cu cateva linguri de apa si un praf de scortisoara ;-)



Se aseaza merele intr-un vas de Yena si se acopera cu compozitia de unt, faina...etc.


Se lasa la cuptor pana ce crusta devine crocanta si aurie.



Bon appetit ;-)

2 comentarii: