miercuri, 8 februarie 2012

Delicious chocolate cookies



Am facut aceste prajiturele delicioase de ciocolata folosind reteta sorei mele, ea fiind o adevarata maestra in arta dulciurilor. Se prepara foarte repede, singurul lucru la care trebuie sa fiti foarte atenti este la timpul de coacere pentru ca se pot arde foarte usor :( Eu le-am lasat in cuptor cam 6 minute la foc mediu, cuptorul meu fiind pe gaz, sora mea in schimb le lasa cam 10- 11 minute la 170 de grade, ea avand cuptor electric.
Aveti nevoie de urmatoarele ingrediente:

1 pahar de faina (veti folosi acelasi pahar pentru a masura faina, zaharul, untul)
1/2 pahar de unt
3-4 linguri de cacao
o jumatate de lingurita praf de copt
1 pahar de zahar
1 ou
1 lingurita zahar vanilat
fulgi de ovaz
sare

Topim untul dupa care il amestecam cu zaharul pana ce se omogenizeaza. Celalate ingrediente se amesteca intr-un bol separat dupa care se adauga in vasul cu unt si zahar. Intr-o tava tapetata cu hartie de copt formam prajiturelele si le introducem in cuptorul preincalzit pentru 6 minute.
Se scot pe o tava si se lasa sa se raceasca (atunci cand le scoateti din cuptor vro fi inca moi, asa trebuie sa fie, se vor intari dupa o jumatate de ora dupa ce le intindeti pe o tava).

Se servesc cu un pahar de lapte proaspat sau cu o cafea
aromata...Pofta mare ;-)


Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu