joi, 29 martie 2012

New York steak


Nu am gatit nici o noutate care ar merita sa apara pe blog, asa ca m-am gandit sa postez cateva poze gustoase de steak la gratar, pe care le-am facut anul trecut in Chicago la prieteni buni (de care ne este foarte dor si pe care speram sa ii vizitam cat de curand).

Am cumparat ceteva felii de New York steak, le-am tavalit prin cateva condimente, nu multe, ca sa nu acoperim savoarea carnii, dupa care le-am culcat pe gratarul incins. Am vrut sa iasa medium-rare asa ca nu le-am "gratarit prea mult", le-am lasat 4 minute pe o parte ,dupa care le-am intors si le-am lasat sa se prajeasca inca 4 minute pe cealalta. Si uite asa ne-am ales cu niste gratare delicioase, cum ar zice americanii: "perfect tender juicy steak" .

Am servit gratarul cu cartofi aurii, rumeniti la cuptor...mmmm...o nebunie culinara :-)



PS: Am atasat si vreo doua poze facute la Navy pier...sper sa va placa :)











Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu