marți, 6 martie 2012

O portie de sanatate: Salata de rosii cu patrunjel


Am citit in ultima vreme cateva articole destul de interesante despre efectele benefice ale patrunjelului, prin urmare am decis sa am si eu parte de acest "miraculos factor de intinerire" plin de vitamine si minerale.

Ingrediente:

2 rosii
o legatura de patrunjel
ulei de masline extravirgin
zeama de lamaie
sare
fulgi de ardei iute
fulgi de menta uscata

Amestecam intr-un vas rosiile taiate marunt cu patrunjelul tocat fin. Adaugam un strop de ulei de masline, zeama de la o jumatate de lamaie, sarea, fulgii de menta si de ardei. Amestecam inca o data si este gata salata noastra draga "cu rol regenerator si imunostimulant".
Si uite asa ne-am ales cu o portie intreaga de sanatate cu efecte terapeutice miraculoase.

Pofta buna ;-)


Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu