luni, 5 martie 2012

Quick dinner ... pulpe de curcan aromat cu rucola



Cred ca mai toata lumea are o reteta rapida care sa fie "Ready In No Time" ,usor de pregatit si usor de infulecat :) Ei bine, asta este reteta pe care obisnuiesc sa o pregatesc eu pentru o cina rapida. Am folosit pulpe de curcan pentru ca asta am avut in frigider dar se poate prepara si cu piept de pui.

Sa incepem cu ingredientele:

o bucata mai mica de pulpe de curcan (sau un piept de pui)
2 ardei grasi verzi
3 cartofi
2 rosii
2 linguri pasta de rosii
1 lingura pasta de ardei
1 lingura ulei
rucola
oregano, sare

Taiem carnea fasii subtiri, o prajim in putin ulei, dupa care adaugam restul ingredientelor: ardeii si cartofii taiati marunt, pasta de tomate si cea de ardei, rosiile taiate in doua si date pe razatoare. Acoperim carnea si legumele cu apa, presaram doua lingurite de oregano si una de sare. Lasam sa fiarba aproximativ 20 de minute pana se fierb cartofii si carnea devine frageda.
Eu am servit acest fel de mancare cu rucola proaspata si aromata.

Va doresc pofta buna ;-)




Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu