marți, 12 iunie 2012

Supa cu carne de vita si legume



Ori de cate ori prepar aceasta supa o fac intr-un mod diferit, nu intentionat, pur si simplu se intampla sa nu am aceleasi legume in frigider sau sa mai primesc cate un sfat de nadejde de la alti impatimiti ai gatitului. Supa a iesit extraordinar de buna, putin acruta, exact pe gustul meu. Dar totusi cred ca data viitoare am sa fac inca o schimbare si anume alegerea carnii, de data asta am folosit pulpe de vita dar tind sa cred ar fi mers mult mai bine o bucata zdravana de carne cu os. Nici o problema, data viitoare o sa facem si varianta asta :)

Ingrediente:

500 gr carne de vita (de preferat cu os)
3 morcovi taiati rondele
2 cartofi taiati cubulete
o ceapa intreaga
o telina mica taiata marunt
o radacina de patrunjel taiata rondele
pasta de rosii
paste pentru supa
zeama de la 2 lamai
patrunjel proaspat
sare&piper

Se spala carnea, se taie cubulete (daca este cu os lasati-o intreaga) si se pune la fiert, la foc mic, in aproximativ 1 litru si jumatate de apa. In timpul fierberii se va indeparta spuma ce se formeaza la suprafata. Dupa aproximativ o ora de fiert la foc mic vom strecura supa intr-o alta oala, vom desprinde carnea de pe os si o vom taia bucati, apoi vom adauga carnea inapoi in supa impreuna cu ceapa intreaga si legumele taiate marunt. Dupa aproximativ 30 de minute vom adauga pasta de  rosii  dizolvata cu cateva linguri de supa, sarea, piperul si zeama de lamaie. Se mai lasa pe foc cateva minute dupa care este gata de servit. Eu am fiert pastele separat iar in timpul servirii puneam cate o lingura de paste in farfuria de supa. 
Se presara o mana bogata de patrunjel proaspat maruntit si se serveste cu o lingura mare de smantana cremoasa.  

Va doresc pofta buna :)


                                           


2 comentarii: