sâmbătă, 27 octombrie 2012

Chocolate cookies


Aceste prajiturele delicioase de ciocolata le-am facut ieri seara, da exact, asta fac eu vineri seara :) in loc de "friday night party" eu ma ocup cu "friday night baking cookies"  :)) Cum mi-a venit ideea? Am deschis sertarul de bucatarie si am dat nas in nas cu formele de cookies, mi-am spus ca trebuie sa fie un semn (faith I tell you) si m-am pus pe treaba. Totul a mers foarte repede pentru ca este vorba de un aluat care nu necesita dospit, doar un pic de framantat ;)

Aveti nevoie de urmatoarele ingrediente:

300 gr faina
60 gr unt
150 gr zahar
2 oua mari
o jumatate de lingurita de praf de copt
un praf de sare
30 gr cacao neagra

Amestecam faina, praful de copt si sarea. Intr-un alt vas mixam untul topit, zaharul, ouale si pudra de cacao. Adaugam in aceasta compozitie treptat faina amestecata cu praful de copt si sare. Eu am inceput sa amestec cu mixerul de bucatarie iar la final cand s-a ingrosat aluatul am continuat cu mainile. Amestecam pana ce obtinem un aluat ferm, dupa care il punem intr-o folie alimentara si il lasam la rece in frigider pentru cel putin o jumatate de ora (eu am lasat aluatul cam 10 minute...rabdarea asta ....  :)

Intindem aluatul direct pe hartia de copt si decupam diferite forme. Eu am ales avioane ✈ ✈ 

I just love them 



"Fly me to the moon
Let me swing among those stars..."


Asa arata aluatul, dupa ce s-a odihnit putin in frigider.


Flota in constructie :) 




Buckle up! We are ready for take-off !



I hope you enjoyed your flight ✈ 

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu