miercuri, 17 octombrie 2012

Ciuperci umplute cu mozzarella, parmezan si ierburi aromate



Cu o jumatate de ora inainte de cina mi-a venit ideea de un aperitiv usor.  Mi-am adus aminte ca mai am prin frigider niste ciuperci si ca tare bine ar merge umplute cu mozzarella, presarate cu parmezan si aromate cu busuioc.

Gandit si facut :) Am spalat ciupercile, le-am rupt coditele si le-am pus deoparte (ciupercile , nu coditele :). Am amestecat mozzarella cu o lingura de pesmet, un praf de sare, busuioc uscat, oregano si patrunjel tocat marunt. Am umplut ciupercile cu acest amestec si le-am presarat cu parmezan ras. Le-am introdus in cuptorul preincalzit unde le-am lasat pana ce s-a rumenit parmezanul si a capatat o culoare aurie.

Asta a fost tot, rapid, simplu si gustos...pofta mare va doresc ;-)


Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu