miercuri, 7 noiembrie 2012

Supa crema de dovleac si linte rosie


Am facut dovleac copt destul de des in ultimul timp... I just ♥ autumn...si m-am gandit sa il folosesc si intr-o supa crema, iar pentru ca supa de linte rosie este una din preferatele mele am hotarat sa ii adaug si niste pulpe proaspata de dovleac copt :) gandit si facut ! Nu necesita mult efort, ci putintica rabdare pana se coace dovleacul. 

Ingrediente:

2 cartofi micuti taiati cubulete
1 morcov maruntit
pulpe de dovleac copt (dovleacul se taie in doua, se curata de samburi, se feliaza si se da la cuptor pentru aproximativ o ora si un sfert la foc mic pana ce se rumeneste frumos )
700 ml  - 1 L apa sau supa de legume (depinde cat de densa o preferati)
un pumn de linte rosie
 sare

Se pun la fiert cartofii, morcovii si lintea rosie in apa (sau supa de legume). Dupa ce s-au fiert legumele adaugam pulpa coapta de dovleac si putina sare iar dupa doar cateva minute luam supa de pe foc si o facem crema cu blenderul vertical de bucatarie. It's easy as that :)

Eu am servit supa cu niste crutoane aromate home made, cu cateva feliute de branza cu mucegai si cu o lingurita de iaurt cremos. Absolutely delicious ;-)

Enjoy !






Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu