duminică, 3 martie 2013

Mic dejun cu rosii uscate, ciuperci si oua



Reteta este una simpla si rapida, exact asa cum imi place mie, cu putine ingrediente dar pline de aroma. Am folosit cinci oua pe care le-am batut cu cateva linguri de lapte si sare roz de Himalaya, dupa care am pus totul intr-o tigaie incinsa cu putin ulei de orez. Dupa ce este gata omleta o punem deoparte si adaugam in aceeasi tigaie ciupecile curatate si taiate marunt, rosiile uscate taiate julienne (rosiile uscate le-am tinut in apa aprox 30 de minute ca sa se rehidrateze ), sare dupa gust, oregano si menta uscata. Lasam totul la foc mic pana se prajesc ciupercile iar rosiile se inmoaie usor. 

Eu am adaugat si cateva felii de carnati home-made, pentru iubitorul de carne din familie ;-)

Pofta mare ! 
















Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu