luni, 15 aprilie 2013

Pizza cu blat de conopida



Cum am dat de acest gen de pizza ma intreb si acum, cautand pe internet o varianta mai sanatoasa de pizza m-am ales cu acest blat de conopida. Ce pot sa spun este ca nu imi pare rau deloc! Absolut deloc! Mi-a placut mult mult mult de tot! Daca veti cauta pe net "cauliflower pizza crust" veti gasi mai multe variante, dar majoritatea au la baza o reteta simpla si anume:

o conopida
un ou
125 gr mozzarella data pe razatoare
fulgi de oregano + busuioc uscat + sare

Pt topping puteti folosi ingredientele preferate de voi.

Tocam conopida marunt (se poate folosi robotul de bucatarie, eu am maruntit-o cu cutitul) si o punem la fiert pentru 10 minute, dupa care o stoarcem de apa. Dupa ce s-a racit adaugam oul batut,  mozzarella, asezonam cu sare, oregano si busuioc uscat. Amestecam pana se omogenizeaza, intindem compozitia pe o tava tapetata cu hartie de copt, ii dam forma unui blat rotund de pizza si introducem tava in cuptorul preincalzit pentru aproximativ 30 de minute la foc mediu. Dupa ce s-au rumenit marginile blatului punem toppingul preferat, eu am pus sos de rosii, rosii cherry, ardei tocati marunt si cateva felii de mozzarella. Am mai presarat cativa fulgi de oregano si am lasat-o la cuptor inca vreo 10 minute.

A fost extrem de gustoasa, sincer nu ma asteptam sa imi placa asa de mult. Dupa ce s-a racit usor am mancat-o cu mana, ca pe o pizza veritabila :)

A fost asa de buna incat saptamana asta m-am inarmat cu o alta capatana de conopida, de data aceasta vreau totusi sa ii fac un topping putin mai bogat cu bacon si ciuperci...oh...cum am putut sa uit prima data ciupercile? I love them!

Pofta buna va doresc ;-)




Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu