luni, 30 septembrie 2013

Chicago Part II


A sosit si a doua vizita in Chicago, de data aceasta in Septembrie si trebuie sa recunosc ca mi-a fost dor de zilele racoroase de toamna. Sederea a fost una scurta, ca de obicei, am fost intr-o fuga continua, dar asta nu inseamna ca nu mi-am facut timp de niste poze delicioase ;)


Catering-ul de la bord a fost pe masura asteptarilor, gusturi fine, combinatii armonioase si un plateing de invidiat.  
Enjoy !

Salmon rillette with sour cream mousse, yellow and red pepper coulis


Chicken breast with horseradish sauce, jambalaya rice, fennel with orange and ginger 


Sea bass with creamy black lentils, cauliflower and almond puree, braised leeks 



White chocolate mousse with pear compote, caramel and hazelnut crumble


Stracciatella ice cream 


Delicious dessert and creamy coffee 


Grilled halibut fillet


First thing in the morning a cup of hot chocolate ;) 


Cam astea au fost pozele de la bord, am facut mai multe dar din pacate nu sunt foarte reusite asa ca nici nu le-am mai postat, dupa ce s-a intunecat nu am avut destula lumina pentru poze de calitate :( 


La fiecare vizita in "The Windy City" ne-am propus sa incercam pizza specifica orasului si anume:  "Chicago Deep Dish Pizza", uite ca de data aceasta am reusit si nu ne-a parut rau deloc, a fost delicioasa! 

Am inceput cu o salata greceasca, plina de gust, cu legume "locally grown" :)
  

... am continuat cu ciabatta invelita in mozzarella si sos de tomate...



...si cu o bruschetta gigantica...


...si am terminat cu o pizza enorma avand denumirea de "Meat & More Meat" (pepperoni, salami, sausage and bacon)



...am incercat si "Chicago Classic" (pepperoni, mushrooms, green peppers and onions), nebunie curata!



Alta zi alta grozavie, grilled T-bone steak (grass fed )


Terminam cu ceva dulce: Pina Colada Cheesecake 



View from Hancock Tower Signature Lounge  (95th floor) 


♥ 

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu