duminică, 6 octombrie 2013

Apple Crumble fara gluten


In incercarea mea de a gati mai sanatos m-am gandit sa modific reteta pe care o aveam de Apple Crumble, in care foloseam faina alba, inlocuind-o cu faina de migdale/ mei iar in loc de unt am folosit ulei de cocos. Parerea mea este ca merita schimbarea de ingrediente, nu doar pentru rezultatul mult mai sanatos, ci si pentru gustul mult mai bun - crispy/nutty flavour, yumm ;)

Ingrediente:

4 mere mari (eu am folosit mere Ionatan proaspat culese din gradina)
2 pumni de migdale crude
2 linguri de faina de mei
3 linguri de fulgi de mei
2 linguri cu varf de ulei de cocos (uleiul de cocos in stare solida)
o lingura miere
o lingura zahar brun (optional)
scortisoara
cuisoare


Macinam migdalele (eu am folosit rasnita pentru cafea) si le amestecam cu faina de mei, fulgii de mei, mierea, zaharul si uleiul de cocos. Adaugam un varf de cutit de scortioara si amestecam bine pana ce obtinem o compozitie faramicioasa. Calim merele in cateva linguri de apa, asezonam cu scortisoara si cateva cuisoare.

Asezam merele intr-un vas termorezistent, peste mere vom pune compozitia de faina de migdale, mei etc. Introducem vasul in cuptorul preincalzit, pentru 20-25 de minute la foc mediu, pana ce se rumeneste si primeste o culoare aurie.


A fost delicios, crocant si cu gust discret de migdale, avand o tenta exotica datorita uleiului de cocos.

Se poate servi cu o lingura de budinca de vanilie, dar si fara este fenomenala ;)

Pofta mare !






Asa arata inainte sa intre la cuptor 



Asa arata rezultatul final


Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu