marți, 15 martie 2016

Cookies / Biscuiti cu ovaz


Pentru acesti biscuiti am folosit aceeasi reteta de pe blog ca si pentru chocolate cookies, reteta primita de la sora mea, doar ca in loc sa pun cacao am adaugat ciocolata tocata marunt iar in loc de zahar alb am pus zahar brun. Daca vreti o varianta mai sanatoasa incercati sa inlocuiti faina de grau cu faina de mei sau de nuca de cocos, migdale, etc. In caz ca schimbati faina va trebui sa fiti atenti la celalalte ingrediente pentru ca fiecare fel de faina absoarbe ingredientele umede in feluri diferite iar daca vreti ca biscuitii sa fie si mai sanatosi atunci inlocuiti zaharul cu miere si in loc de unt topit puneti ulei de cocos (dar atentie la cantitati, schimband ingredientele se schimba si cantitatile).

OK, am sa dau copy paste la reteta aici: 

http://nonamefood.blogspot.co.at/2012/02/delicious-chocolate-cookies.html 

Pofta Mare ! 


UPDATE: invat diferite tehnici de fotografiere, asa ca mai pun inca doua poze avand ca model aceiasi biscuiti, doar cu topping diferit.

Sweet as Honey !



Afine zemoase ;)





Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu