marți, 13 martie 2012

Salata de andive cu mere si crutoane



Prima data cand am mancat andive le-am servit in combinatie cu o salata de rucola si otet balsamic, a fost gustos, nu zic ca nu, dar varianta aceasta cu mere si crutoane imi place mult mai mult, combinatia intre gustul dulce al merelor si cel amarui al andivelor este uimitoare...trebuie sa incercati si voi! Am descoperit multe alte variante care includ si branza gruyere, cea cu mucegai albastru sau ricotta, nuci, avocado...etc...as vrea sa le incerc pe toate :)
Pentru moment va prezint aceasta varianta, aveti nevoie de urmatoarele ingrediente:

1-2 andive
2 mere (eu am folosit mere Ionatan)
crutoane de paine
ulei de masline
otet de zmeura (puteti sa inlocuiti cu zeama de lamaie)
patrunjel proaspat tocat marunt


Indepartam frunzele exterioare ale andivelor, taiem cotorul, desfacem cu grija si celalate frunze dupa care le asezam frumos pe un platou. Spalam merele, le taiem fasii subtiri si le asezam peste andive. Pregatim dressing-ul amestecand uleiul de masline cu otetul de zmeura si patrunjelul tocat marunt, dupa care vom turna din compozitie peste mere si frunzele de andive. In momentul acesta am putea deja sa servim salata, este foarte gustoasa si asa, dar pentru cei carora le place putin mai crocanta, adaugam si niste crutoane aromate cu ulei de masline, asezonate cu sare si piper.


Pofta buna va doresc ;-)




Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu