luni, 12 martie 2012

Supa crema de cartofi cu praz


Imi plac la nebunie supele crema, preferata mea ramanand cea turceasca de linte rosie cu menta, dar asta nu inseamna ca nu pot incerca si altele...nu? Am vazut o gramada de retete in ultima vreme cu praz si m-am gandit ca as putea sa folosesc si eu putintel intr-o supa cremoasa de cartofi.
Avem nevoie de urmatoarele ingrediente:

un fir de praz
3-4 cartofi
supa de legume
unt / ulei de masline
sare & piper
crutoane de paine
patrunjel proaspat


Curatam cartofii de coaja, ii taiem cubulete si ii punem deoparte intr-un vas cu apa. Spalam prazul, il taiem rondele (doar partea alba) si il prajim in putin ulei de masline si unt. Adaugam apoi cartofii, supa de legume si putin piper, acoperim oala cu un capac si lasam sa fiarba la foc mic pentru cel putin 30 de minute. Dupa ce s-au inmuiat cartofii vom face supa crema cu ajutorul blender-ului. Umplem un bol cu supa, condimentam dupa gust cu sare si piper, adaugam crutoanele de paine (asezam pe o tava tapetata cu hartie de copt o felie de paine taiata cubulete, o stropim cu ulei de masline, o asezonam cu sare si piper dupa gust, dam tava la cuptorul incins pana se rumenesc cubuletele de paine ...si...tada... crutoanele sunt gata) si presaram o mana de patrunjel proaspat maruntit.

A iesit o nebunie delicios de buna si cremoasa foc ;-) Cu siguranta am sa mai fac !

Pofta mare va doresc !!!






Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu