luni, 18 ianuarie 2016

Wien - New York


Hello again!

A trecut ceva timp de la ultima postare, ba chiar am reusit sa imi uit si parola blogului, iar nemaistiind carei adrese de email ii apartine, mi-am pierdut si blogul pentru o vreme.... Asa e cu pauzele astea lungi. Faptul ca nu am mai postat nu inseamna ca  nu am mai gatit, ba din contra, am invatat multe retete noi,  doar ca am bucatarit Offline :) 

Ca sa imi reintru in ritm cu postarile, am ales sa pun cateva poze cu mancarea servita la bord in zbor spre NY. 

✈ Enjoy the flight ! 

Home Made Rigatoni / Zucchini / Eggplant / Arugula / Fresh Parmesan



Bacon Wrapped Goat Cheese / Field Salad / Mediterranean Vegetables



Buffalo Mozzarella / Grilled Vegetables 


Creamy Carrot Ginger Soup / Olive Ciabatta Croutons


Traditional Sweet Curd Dumplings / Plum Ragout


✈ Cheers ! 




Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu