luni, 7 martie 2016

Cornulete umplute cu magiun







Am facut pentru prima oara cornulete umplute cu magiun, dupa retea soacrei mele, au iesit foarte bune si fragede, doar la aspect va mai trebui sa lucrez un pic, facandu-le pentru prima oara mi-au iesit cam maricele si de marimi  diferite. Nici o problema, invatam din greseli :) data viitoare, micute si dragute!

Ingrediente:

3 linguri cu varf de untura 
2 oua
un pliculet de drojdie uscata
500 gr faina 
zahar pudra
magiun
un praf de sare

Punem drojdia impreuna cu o lingurita de zahar in apa calduta si o lasam sa stea in jur de zece minute. Amestecam bine untura cu 3 linguri de zahar pudra, adaugam  ouale batute usor in prealabil, un praf de sare, apa calduta cu drojdia si faina cat cuprinde (eu am inceput un pachet nou de 1 kg iar dupa ce am terminat de adaugat faina, am cantarit pachetul sa vad cat am folosit, am pus exact 500 gr). Framantam pana ce aluatul nu se mai lipeste de maini (in caz ca aluatul este in continuare lipicios mai adaugati faina). Eu l-am impartit in trei bucati (desi data viitoare cred ca am sa impart aluatul in patru, ca sa fac cornuletele mai micute) si am intins fiecare bucata de aluat in parte, dandu-le forma unui blat rotund de pizza, pe care l-am taiat ulterior exact ca si cum as fi taiat feliile de pizza, in triunghiuri. Am pus la baza triunghiului o lingurita de magiun si am inceput sa rulez fiecare felie. Am introdus tava cu cornulete in cuptorul preincalzit la 180C si le-am lasat pana ce au inceput usor sa se rumeneasca.  

Dupa ce scoatem tava de la cuptor, nu zabovim mult si  pudram cornuletele cu zahar praf din belsug. Sincer credeam ca sunt mai greu de facut, dar m-am inselat, a mers foarte repede, am folosit ingrediente putine si au iesit delicioase !

Pofta Mare !





Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu