joi, 24 martie 2016

Gris in lapte partea a II-a :)


Ieri am facut niste gris in lapte, o portie am amestecat-o cu afine si portocale iar cealalta portie am turnat-o in cupe, le-am lasat peste noapte in frigider, a doua zi le-am scos frumos din forme si le-am dichisit cu gem de capsuni. Reteta de baza o gasiti aici:  http://nonamefood.blogspot.co.at/2016/03/gris-in-lapte-cu-afine-si-portocale.html

Setarile primei poze, celei de sus, sunt: Exposure 1/200s; f/2.8; ISO 100
Setarile pozei de mai jos: Exposure 1/320s; f/2.8; ISO 100

Ma cam lupt cu white balance-ul, abia ce reusesc sa il setez ca si iese soarele, iar dupa o noua setare se ascunde soarele dupa nori. Asta este, rabdare sa avem...
Pozele de azi le-am facut cu ajutorul unui trigger (declansator), pentru ca obiectivul meu nu are stabilizator de imagine, fiind foarte sensibil la orice miscare, riscam sa iasa pozele neclare. 

Click Click!  Pofta Mare :)


Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu